1 Eylül 2010 Çarşamba

Joseph Yobo Fenerbahçe'de

Yeni transferleri sahada görmeden uzun uzadıya övmek ya da yermek adetim değildir.Zira daha önceki takımlarında harikalar yaratan oyuncuların,daha sonraki takımlarında yerlerde süründüğüne -Lincoln en iyi örnektir- bir çok kez şahit oldu bu futbol çöplüğü.Önce bir oynasın sonra değerlendirmek için bol bol vaktimiz olacak nasılsa.

Yine de küçük bir tanıtım yapmak gerekirse;bir tandem oyuncusu için sürati iyi,çok uzun boylu olmasa da hem yer tutuş hem de sıçrama yeteneğinin yüksek olması sebebiyle yüksek toplara hakim,oyun içi konsantrasyonu yüksek bir oyuncu Yobo.Bu özelliklerin yanında Premier Lig'in oyunu 40 metrede oynayan yapısına uyum sağladığını da varsayarsak,Fenerbahçe hem defans hattını ileri çekebilecek,hem de ecnebilerin ''deep covering'' dediği süpürücülüğü yapabilecek bir defans oyuncusu transfer etti.

Benim gönlümden yıllardır geçen bir oyuncu olmasının yanında,Fenerbahçe'de teşhisin doğru yapılıp tedavinin de -en azından kağıt üzerinde- doğru uygulandığı bir nokta transfer yapıldı.Lugano ile uyum sürecinde neler yaşanır,lige uyumu ne kadar zaman alır,bir sakatlığı var mı bunları zaman gösterecek.Şimdilik bu soru işaretlerini düşünmeden,artık korner bayrağına yakın rövaşataların son bulacağını ümit edelim.

Garibim Gerrard'a yerleştireni de maşallah kaçırmıyoruz.Kıtalararası Kupa finalinde de Lugano girmişti.

Vurmayın lan adama,ben çok seviyorum onu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder